Головною метою нашого дошкільного навчального закладу є виростити здорову та щасливу дитину .
Маленькі діти відчувають величезну потребу в русі, що є для них засобом пристосування до життя, пізнання навколишнього світу.
Фізкультурно – оздоровча робота в закладі здійснюється під керівництвом інструктора з фізкультури Дроздюк Наталією Іванівною за методикою Е.С. Вільчковського та авторською програмою М.М.Єфіменка «Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей». Методика передбачає розвиток рухової, емоційної, духовної та інтелектуальної сфери дитини: та також передбачає профілактичну і корекційну роботу з дітьми.
Усі форми роботи в закладі дошкільної освіти сприяють здоровому фізичному розвитку кожної дитини у підтримці активного способу життя та формуванню позитивного ставлення до фізичної активності, із врахуванням індивідуальних можливостей дітей.
В роботі з дітьми інструктор з фізкультури впроваджує і використовує інноваційні, оздоровчі технології сучасності, зокрема фітболгімнастика, іговий стрейчинг, мудри, глайдинг, аеробіка,стимулювальна, дихальна та імунна гімнастика, різновиди масажу та самомасаж, які дають можливість зробити фізкультурно- оздоровчу роботу більш яскравішими, цікавими, корисними та ефективними.
Усі форми роботи сприяють здоровому фізичному розвитку кожної дитини у підтримці активного способу життя та формуванню позитивного ставлення до фізичної активності із врахуванням індивідуальних можливостей дітей.
Однією з важливих умов для забезпечення повноцінної рухової активності у повсякденному житті є створення розвиваючого предметно – ігрового середовища. Для реалізації поставлених завдань колективом закладу проведена значна робота по зміцненню та оновленню здоров`я зберігаючого простору, який включає: спортивний зал з раціонально підібраним фізкультурним, спортивно – ігровим та нестандатрним обладнанням; фізкультурні осередки; осередки здоров’я та інше.
Напевно, ніхто не сумнівається в тому, що рух має величезне значення в житті дитини. Справді, коли вона рухається – ходить, бігає стрибає, кидає м’яч, катається на велосипеді тощо, дихання її прискорюється, серце б’ється частіше, а це означає, що й організм краще працює, активізуються процеси, які сприяють росту і розвитку.
Значну роль у вихованні здорової дитини належить рухливим іграм протягом дня. Успішно застосовує інструктор з фізкультури різнопланові естафети. Вона спрямовує дошкільників та мотивує до активної рухової діяльності у виконанні ігрових завдань з бігу, стрибків, метання, долання різних перешкод. Результатом є перемога дітей у змаганнях.
Для ефективної роботи з дітьми інструктор з фізкультури широко використовує багато функціональне нестандартне фізкультурне обладнання: вежа виготовлена власноруч з дерева,килимки здоров’я, доріжки для профілактики плоскостопості, парашут, різні орієнтири для подолання перешкод, дрібний інвентар із природнього матеріалу( пеньки, квіти, шишки, горіхи тощо).
Систематичні фізкультурні заняття в закладі допомагають підтримувати здоров’я дітей, покращити їх фізичний розвиток, розвивають фізичні якості. Інструктор з фізкультури у різних організаційних формах роботи широко використовує улюблені веселі руханки дітей.
На занятті з фізкультури педагогом створена сприятлива, дружня атмосфера. Малята із великим захоплення поринають у світ казки та пригод. Вони завзято виконують веселі руханки, як на занятті так і в ранкові години. Активно долучаються до спортивних розваг, рухливих ігор, ігор спортивного характеру та естафет.
Правильне фізичне виховання зміцнює і загартовує організм, є найбільш ефективним засобом і найважливішим стимулятором гармонійного зростання і розвитку дітей.